feedburner

.

Kreditkan Lawak Internet

Segala apa jua artikel mahupun material yang terdapat dalam blog ini adalah tidak tertakluk kepada sebarang hakcipta dan bukan dibawah tanggungjawab pihak saya, namun begitu sebarang perkongsian(copy & paste) di forum, website ataupun lain-lain perlulah dikreditkan kepada blog ini . Kerjasama dari pihak anda adalah amat dihargai.

Jika anda berminat untuk share sebarang artikel,video,gambar ataupun material yang berunsurkan lawak/humor e-melkan kepada yakuza_chenang@yahoo.vom

Tattoo

Labels: ,

Seorang gadis yang bersuamikan pemain basketball terkenal sedang berdebar-debar menantikan malam menantikan malam pertama setelah majlis pernikahannya.

Selepas majlis selesai mereka pun masuk bilik. Si suami terus membuka seluruh pakaiannya.Apabila bajunya terbuka, si isteri melihat sebuah tattoo bertulis “REEBOOK” di dada suaminya. Si suami pun menerangkan bahawa tattoo tersebut dibuat sewaktu ia menjalani kontrak sebagai model iklan produk tersebut.

Tiba-tiba si suani membuka seluar panjangnya, maka terlihat satu lagi tattoo lambang “NIKE” di pahanya.Si suami pun menjelaskan hal yang sama kepada isterinya.

Akhirnya setelah semuanya terbuka, si isteri melihat tattoo bertuliskan “AIDS” pula pada tutttt suaminya. Dengan ketakutan si isteri menanyakan tattoo tersebut. Namun dengan tenang si suami menjawab:

“Tenang sayang, tulisan itu bukan beerti sesuatu yang menakutkan.” Setelah pegang,setelah tuuuttttt tegang dan memanjang maka tulisan AIDS menjadi ADIDAS….

moral:::: jgn berTATOOO kat TUTTTTSSSSSS

0 comments:

Catat Ulasan